Followers

Thursday, March 26, 2009

Trip to Ramunia Fabricator

Last trip aku ke Ramunia, kota Tinggi pada bulan Puasa 2007.. Rumania,. bukan Romania..hehhehehhe

Nih untuk last review & meeting for Project Abu Cluster Development Project. Untuk project yang lain aku handle kat Ramunia Fabricator macam Angsi-D, Tangga Barat Cluster platform, dan lain lain.. masih lagi dalam stage awal... so bole focus.

Untuk project Abu Cluster ni, aku join je dah nak last stage progress,.. itu pun tahun 2007.. giler lama punya project baru nak close 15 April 09... hampeh betul.

Travel memang penat, tapi kira ok laa kan, janji bole travel, lagi satu keluarga angkat aku pun ada kat sempadan Kota tinggi - Singapore, 10 kilo sebelum jeti ke Pulau Batam & Singapore..
Macam mana aku leh dapat kuarga angkat ni? aku join program OPKIM masa aku kat Univ dulu... pasal aku Exco so kena la incharge program ni bersama exco PERMAJ (Persatuan Mahasiswa Anak Johor) yang lain (Nasibah, Anis, Khairol & partner dan lain lain).

Korang tengok la gambar2 yang aku sempat di-snap. Ondaway aku pi, aku singgah makan kat Restaurant Nusantara di Endau , time breakfast kat hotel yang aku duduk dan kat Ramunia yard.

Papan tanda restoran & pandangan dari luar bangunan.



Depan surau & toilet.


Area tengah restoran & eksekutif area (tgh renovation).


Jam 8++ pagi kat cafe menghadap pelabuhan kapal layar.




Santapan pagi... sambil promote Bio-energy card.




Kat yard,... selambe je tak pakai PPE (personnel protection equips)...



Candit jap kat Planet Pluto punya project platform.. saper yang duduk kat sana? Ultramen ke?



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...