Followers

Monday, March 23, 2009

Minggu yang memenatkan...

Aduss..... memang penat badan beb... apa taknya.. since 13 march sampai end of this week,.. memang padat schedule plan aku... antaranya;


13-15 March : Aku kat KL,.. pasal ada Ads4Bucks Carnival bersama GP Joran Berita Harian di Tasik Titiwangsa.

16-17 March : Aku kat Ramunia Fabricator Sdn Bhd, Kota Tinggi, Johor,... penat drive siot. one way dalam 450km...

20-23 March : Aku masuk Badminton Tournament Open Petronas, Mini KSRP di Uniten Bangi.

24 March : Masuk GHSE Workshop Roullout by PETRONAS KL kat Petronas Gas, Paka...

25 March : Boss suh aku pi offshore....

27-28 March : Ada Carnival hari Keluarga Opis aku.. kat Rantau KGRP, Kertih...

29 - 31 March : Audit progress current project aku handle..

lain lain, aku tak update lagi dlm calendar E71 aku... aki tak sync lagi E71 aku dengan Email aku...
bila laaa nak buat,... asyik bz je... kerja pulak masih banyak tak siap...

next time aku cerita project juta juta aku.... pening kepala nak handle..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...