Followers

Friday, March 20, 2009

Ads4Bucks: Persiapan Carnival



14 March 2009 di TAsik Titiwangsa, KL.

Persiapan Carnival Ads4Bucks bersma GP Joran di TAsik Titiwangsa...

Aku sampai KL pagi tuh dari Ganu, pi naik bas express,.. dah lama giler tak naik bas express ke KL.. last aku naik bas express pun dr Batu Pahat ke Ganu, pasal kereta aku tak siap lag, masih di workshop akibat xcden.
Dataran Tasik Titiwangsa masih ada program dari pagi sampai ke malam, so kitaorang lepak je dulu sambil diskuss dengan member2 dari KL & JB.

Malam tuh aku & geng ty nak siapkan booth kitaorang,.. kita orang bole start pasang2 booth & deco jam 11 malam, perghh penat sehhh penat menunggu,. dicampur tolak bahagi itu ini, hujan plak tuh... so kitaorang siap la jugak jam 2 pagi...

badan aku pun dah masam... balik umah adik aku kat Ampang Tambahan,..
Group yang buat booth nih group kitaorang dari Ganu...
Dan tema kitaorang ... HIJAU....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...