Followers

Friday, March 20, 2009

Ads4Bucks: Carnival & GP Joran

15 Februari 2009, di Dataran Tasik Titiwangsa, KL.


Aku sampai kat Tasik tuh dalam jam 8.30 pg... terus pi kat booth kitaorang,..

Geng-geng ada yang belum sampai lagi, tengah nak ambik hamper yang diorder kat Giant.

Alhamdulillah, cuaca tak hujan, panas sampai ke petang,. ada sikit gerimis mengundang.

Aktivti yang diadakan semperna Karnival ni, antaranya, memancing GP Joran bersama Berita Harian, Pameran, booth jualan, pertandingan kara-ok, booth Ads4Bucks dan lain lain..

Artis aku tak ingat saper lagi yang datang,... aku tengok yang ada,.. Norshila Amin, Rohana Jalil, DJ KL FM, Datuk Azizul Kamis dll...

Aku dok lepak kat booth kitaorang je, kitaorang pun ada buat penerangan pasal Ads4Bucks, jualan baju t-shirt, baju corporat, topi dan lain lain...

Juara memancing dapat RM 10,000 tuh... perghh pakcik kayo.. ikan dia 8.9 kilo,...

Tatap la gambar2 aktiviti yang berjaya aku snap... guna henpon aku...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...