Followers

Tuesday, March 31, 2009

Earth Hour: My contribution... just a little

Hmmm.... cerita pasal Earth Hour ni... aku pun tak berapa join sangat2... just gitu2 je..
Apa yang aku buat untuk menyokong program WWF ni... antaranya:
- tutup lampu garaj
- tutup lampu dapur
- tutup laptop aku
- tutup lampu kereta aku
- tutup mata (sekejap je)...
dan ntah apa lagi pun aku tak ingat apa yg aku buat....

Tapi kalau nak suruh tutup semua lampu lampu dan electricity di seluruh Malaysia, senang je caranya... tapi akan merugikan sebahagian pihak pulak,.. terutamanya sekali PETRONAS, Gov, TNB, Kilang2, peniaga peniaga, ASTRO, dan lain lain....

Apa dia? hehhehehe... "shutdown" TCOT and OGT plant kat Paka-Kertih..
jawabnya seluruh malaysia Black-out terus... macam kes 1988 (kott).. hahhahahah

kalau tutup 1 jam je,... berjuta juta money laa PETRONAS rugi ooooooo... hehee

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...