Followers

Wednesday, March 18, 2009

Ads4Bucks: 1st ceramah session i attend







On 27 Feb 09, first time aku masuk kelas ceramah untuk ads4Bucks ni kat Chukai Kemaman.

Member aku yang promote aku suh masuk program ni... kalau tak nak masuk pun takpe, at least dongar dulu mcm mana program ni... <-- ayat nak pancing aku.

Aku pun join laaa ceramah pd malam tuh... hmmm.. not bad dia punya plan strategy permasaran tuh..

Sedikit info pasal program ads4buck ni.. yang aku dapat pd malam tu;
  1. program aflifiate / internet base
  2. tool as an advertisement webase, dan akan jadik macam mudah.com, cari.com... nak beat yahoo & google (beat the hit)

  3. invest RM170 ONLY the whole life, per lot

  4. malay founder & top management

  5. bonus pay system extended to what ever levels (to infinity) downlines
  6. baru je 3 bulan dibuka, belum di official launch.. soon after members dah ramai.

  7. dan lain lain, tak tersempat di catit...
selain itu, aku dapat;
  1. dapat berjumpa founder ads4bucks, members #001, #002, otai-otai Kemaman, JB, Segamat, Kelantan dan tak lupa jugak penceramah dan pengacara malam itu, Datuk Azizul Kamis.

  2. paham penerangan lanjt mengenai sistem downline, bonus, investment, portal, calculation, dan lain lain

  3. product demo: its just ONLY a card, Bio-energycard. Produck canggih dari Korea.

  4. plan macam mana nak dapat duit lebih banyak, dengan 1st invest hanya RM170 je

Gambar2 masa malam tuh.







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...