Followers

Wednesday, March 11, 2009

1st Post,.. Lahirnya Aku-d-Ganu

Salam.

Akhirnya,.. setelah sekian lama aku berangan-angan nak melahirkan Blog sendiri.. akhirnya tercapai jugak. Selesai sudah salah satu azam baru 2009 aku tahun ni... walau ape pun trimas pada kawan aku yang tolong registerkan url blog aku-d-Ganu.blogspot.com, pasal aku tak leh nak access dari opis aku...

Xtuali, kalau tak terilap aku lah kan, aku pernah register kat blogdrive.com, mase tuh tahun 2006... dah berkubur pun.. cuma takder nisan jer. Ape2 hal pun aku akan try untuk teruskan hasrat dan azam mem-Blog nih..

Selain dari Aku-d-Ganu ni, aku ada gak join Netlog, Facebook, Friendster, VirtualFriend, Pro-CC dan lain lain... yang mana aku masih lagi active mengupdate (walaupun sikit-sikit ajer).. Apa id aku?.. korang carik sendiri la yerk... hehehe

Kengkawan, doakan aku untuk terus mem-blog dan dapat mengupdate Aku-d-Ganu,..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...