Followers

Wednesday, April 8, 2009

Inter department Games

hmmm dah mula dah... this month start pulak inter-department games kat opis aku.. semua game indoor & outdoor diadakan ... so tahun nih aku tak bole nak masuk semua game yang aku suka seperti tahun tahun lalu....

this year aku masuk badminton & bowling aje... biasa aku main pingpong, snooker, dart, bola sepak, futsal, chess.. dan lain lain... pasal apa aku msuk 2 game je.. pasal depa buat ujung minggu so aku leh aa join... game lain depa buat belah malam & lepas opis hour.. yang pastinya aku tak leh nak join... sebab aku ada badminton training 4 hari seminggu (belah malam)... hehhehe

takpe la janji ada masuk ....

2 comments:

mie said...

all da best n good luck !!!

Yanz said...

Tq azmie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...