Followers

Wednesday, April 15, 2009

Batuk ku makin teruk...

Aduss.. Batuk aku makin teruk.. sehinggakan semacam ada tulang2 ikan tersangkut kat kerongkong aku... pergh mencucuk cucuk rasanya.... nak telan air liur pun perit... lagikan bila batuk... kong kong kong bunyiknya...

Hujan pagi nih time p kerja... pi klinik kejap.. sampai jam 930pg.

Meeting jam 10 pg, sib baik sampai awal sikit (b4 meeting) ahaks... nih ari ke 3 aku lewat this week.. hmmmm nak buat mcm na... belasah je la..

meeting tadi aku dah highlight kan semua requirement aku / department aku pada Admin department,.. nih project yang aku handle dari tahun 2007 dulu sampai sekrang, dari Carigali restructure sampai sekarang, staff movement, staff allocation space, renovation, bla bla bla..

so nanti aku akan move ke level 2, tampat sekarang ni ExxonMobil punya, dia dah move out.. so Carigali take-over that level... alhamdulillah, this is my 3rd big achievement dalam restructure department... dah 3 star aku dapat..

bole aku request gaji baru this August... hehehhe wang besar2..

aku nak p makan jap, consultant aku nak belanja.. makan kat Restoran Nasik Padang..

soru je laaa...

chowwwww

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...