Followers

Wednesday, April 22, 2009

I dunno how to help u.

Babe, aku pun tak tahu mcm na nak tolong kau.. kau kena attachment 3 minggu kat kertih nih... then setup company kat kertih nih pulak... then to move your company to kertih.... hmmmm aku try la mana2 yg patut... yang mana aku mampu...

apa kata kau ambik je share yang dioffer tuh... so kau jadik bos ehheheh.. i know sure ada mata mata yang jeles dan dengki... nama pun Melayu... asam garam bab bab dengki mendengki nih dah sebati dan di kenali sejak dulu kala.... sebahagian orang je... tak semua.

So seperti yang aku cerita... how its look like living at kertih compared to KL.. like langit & bumi.. hehehehhe hopefully u will found the peaceful heart & mind here... or maybe tuttttt !

babe, aku tahu.. kau ni jenis yang hu - ha - hu - ha... so kau try laa dlm masa 3 minggu ni dulu.. then... belasah la nanti... maybe kau akan serasi living at kertih....

C u next week...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...