Followers

Sunday, April 12, 2009

Bowling inTer-Department & Kunci dlm Kereta !!!

Hmm,,... semalam, dengan keadaan demam-demam pun aku gagah kan gak badan aku... sajer nak test power (walhal dah berkurun tak main)...

main bowling kat Kuantan,... main laa 6 game/frame... pergh mcm nak patah tangan!!!...
high score aku tak tinggi pasal demam... hanya 140 je.. tak leh nak focus...tak leh nak target..

another Sad story behind.... my keys were locked inside the car !!!! demm.

apa ke suwey... last2 jadik Mc-guyver laaa aku...

ini kes yang ke 5 dlm sejarah kereta aku... sepanjang 7 tahun aku beli kereta wira aku ni.,....

3 comments:

mie said...

mantap jugak ye..ehe~..~

dah sihat ke demm nya..semoga cepat sembuh ye.. ehe~..~

Yanz said...

hehehhehe... demam dah ok.. sakit tekak laa broo...

Carol fcp said...

aku pun demam beb

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...