Followers

Friday, February 12, 2010

BerBANGSAT lah MELAYU !!!!!

BERBANGSAT LAH MELAYU !!!...

bila mana;
1) dah ditunjuk kan jalan, masih nak kutuk aku, kata aku buat kerja haram, tolong org bukan islam laa.. sistem yahudi laa.. itu ini,,
2) ditunjukkan jalan, tapi masih nak pikir 20 kali...  apa susah ... sekali seumur hidup nak invest. untung berlipat ganda..
3) masih tak percaya dan memperlekehkan aku.. dan sistem ini., jika dia memperlekehkan aku, bermakna dia memperlekehkan upliner dan owner konsotium ini,..
4) orang nak bagi duit dia tak nak...
5) orang melayu yang sombong !!!!!
6) aku dah cakap bahasa melayu.. x paham2 ke bukannya aku cakap bahasa jawa atau german... tpi golongan ini aku boleh approach lagi... maybe dia tak paham sistem.. tapi dia paham duit.. hehhehe aku kena kona kona ayat mcm na duit tuh datang.. hmmm bosssss tolong.
7) orang yang buat dek je... hehehheheh
8) dia pikir duit dia banyak... ok aku nak tanya, banyak mana duit kau tuh ada skrang yg kau simpan dlm bank?...
9) ntah aku dah abis idea dah ni...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...