Followers

Friday, February 12, 2010

ACK : 4TH EXPLAINATION (Q&A) - longgest text

Rosmawati Abd Mahsin February 12 at 12:09am Reply


nice offer....citerla lg..
------------------------------------------------

maap la pasal:

1) saya bahasakan diri saya/aku/yanz
2) aku guna bahasa kasar ataupun bahasa pasar..
3) aku senghaja nak buat korang berbakar dan teruja.. bila baca ayat2 aku
4) senghaja nak bagi korang semua, kawan2 aku.. bersemangat..
5) saje nak mencabar korang semua...



hmm cerita sikit tak main laa.. nak crita.. aku crita panjang,. hahhaha

tapi aku pendekkan.. agar senang korang nak paham..

plan B ada 2 option: invest 1 account RM350 (dapat satu barang utk dpakai), kalau invest RM1000 (diberi 3 account), tuh dah diskaun.. juga dapat 1 barang utk dipakai, barang yang diberi utk RM350 dan RM1000 tak sama, tetapi bagi setiap kategori (350, 1000) anda bole pilih, sebab banyak jenis,.. semua harga sama, barang bermacam2 bentuk...

plan A: invest RM10000. tuh big money investemnt.. lagi berbaloi..

but aku suggest kat kawan2.. invest Rm1000 atau 350 je dulu..
(iaitu bagi mereka yang:
1 - orang yang pada ujung bulan ada duit cukup2 makan bila dah tolak semua itu ini, bayar hutang2...
2- orang yang ada duit sikit, gaji pun kecik, tapi nak guna duit banyak
3- orang yang takut2 nak invest... boleh join sebagai ahli hanya 350 je.
4- orang yang jenis "malas sikit"... hahahahha)

walaupun invest 350/1K tapi pulangan lumayan beb.

mcm aku cerita kat atas td.

1st bonus payment dapat 630 per account beb,
2nd bonus payment dpt RM5040 !!!

tuh belum yang 3rd, 4th 5th bonus.. lagi giler kalau aku crita bab bonus dia...

kalau kau invest 350 aje (wang kecik), kau akan dapat RM280 untung, (630-350).. pas tu yang 5040 tuh free buta buta beb..

kalau invest 1000 plak, dapat 3 acount, bonus akan dibayar sama seperti pakej 350.. so korang akan dapat 630 setiap account..
(630 x 3 = lu pikir la sendiri...)
pas tu plak, bila sampai 2nd bonus,.. 5040 x 3 laa jugak...
lepas tu kau akan dibayar plak RM ribun ribun, ratus ribun.... ikut kitaran. tu aku cerita kalau kau invest (350 atau 1K) lepas tuh kau tidur je.. tidur buta.. kiranya x buat apa apa... just tunggu buah masak jatuh ke riba..

ni aku crita pasal komisyen plak..

1) jual barang:
kalau tolong jual barang, kau akan dpt komisyen plak... RM RM RM..

stakat nih barang ada 3 jenis.. akan datang bermacam macam jenis plak akan diterbitkan. yang mana barang2 nih meliputi semua
kegunaan harian bagi semua golongan. i.e, laptop, jam tangan, baju, seluar, gelang, rantai, alat permainan... dan tak lama jugak akan wujud satu bank di malaysia ini.. haaaa jangan tak percaya.. bank baru... selain maybank, cimb.. insya Allah (moga dengan isziNya)...

2) carik kawan2 nak join.

aku suggest kau suh la org terapat kau masuk dulu.. kawan2, sedara mara,.. rakan pejabat. sebab memang x rugi..

memang aaa tak nampak lagi... akan keuntungannya..

setiap orang yang kau carik.. akan dapat komisyen beb... kalu yang invest 350 dan 1K tak sama komisyennya.
sistem:
1) ini bukan MLM mcm luxor, uptrend, dn lain2..
2) ini sistem sama rata - fair-n-square.
3) bukan sistem susunan piramid. kena pasang kaki kiri kanan
4) ini sistem konsotium auto placing at the right of the sisting account.
5) account is unlimited for all people.

sistem ini berjalan dengan autoplacing. maksudnya. saper cepat dia akan masuk diregsiterkan dulu dan dipark BESIDE existing account. but the way the company arrange is autoplacing, and will be put at the right of the existing account.
not same as uptrend or mlm piramid ways... right left BUT down..

yang ni.. semua kan dipark sebelah kanan, bila sampai maksimum, akan jatuh ke baris bawah plak.. macam kau taip kat ms word,
kalau dah sampai ke kanan, akan automatik turun ke baris bawah dia kan?

mcm tu aa sistemnya..
tapi ada kitaran bagi setiap bonus yang akan dibayar.. utk dpt kan 630, kena cukup 12 downliner, 5040 - 144 downliner... tapi
semuanya akan meletup bila mana ramai orang carik beb. nak cerita pun payah..

kalau jumpa lagi senang..
aku start kerja kat kl on 17.. aku leh aa turun bangi or mana mana..

kau bawak kawan2.. aku explain..

sistem ni akan di launch di malaysia on march 2010, kat seluruh dunia : guangzo, china, hongkong, brunai, indon, uk,europ, usa..

tu semua manusia tgh nak masuk...

semua kena hold untuk march..

after march.. sori beb, tak leh nak tolong..

sekatak ini hanya melayu sahaja yang dah berdaftar.. india cina belum diberi kuasa sepenuhnya utk didaftarkan.. kena hold dulu.. so.. melayu? apa tunggu lagi...

ni bis org malayu beb. bila lagi orang melayu nak tolong orang melayu... hanya melayu je yang boleh tolong melayu...
pengasas dan juga owner company berjanji dalam 5-6 bulan ni, dia nak keluarkan sebanyak 5-100 orang melayu baru yang ada duit dlm bank jutaan ringgit.. so grab this oppprtunity laa..

cukup tak penerangan 1st explaination? nak lagi???
sila la bagi soklan.. kalau saya x bole jawab.. saya ajukan pada pengasas terus...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...