Followers

Thursday, December 29, 2011

Wajah Itu - ku teringat-ingat

Mengapa singgahan sinar mata mu itu,
membawa aku khayal seketika
dan membekas...

Mengapa aku tidak dapat melupakan
Segala potret wajah mu itu...
walau sesaat

Singgahan mata mu itu telah membuatkan
aku tertunduk... dan dikala kau tidak online..
aku kan mencuri lihat
akan wajah mu...

Mengapa aku begini...
aku pun tak tahu apa sebabnya
hanya dikau punya jawapan

Aku tahu aku tak layak untuk mu
tapi panahan mu membuatkan aku tak keruan
siang malam ku..
sebelum tidurku...
sentiasa akan terkenangkan mu..
kengkadang... ku bangun jam 2- 3 pagi..
ku pasti kan melihat sms mu..


Mengapa aku harus menangis
lagi....

aku kini dalam penantian..
membuat keputusan..
dan menerima jawapan.

Dec - 2011

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...