Followers

Tuesday, April 6, 2010

Maapkan daku....


hari itu..
Aku terlalu egois
Aku terlalu bernafsu
Aku terlalu menjengkelkan... dirimu

hari itu...
telah berlaku...
dan berlalu..

Apa yang berlaku itu
tidak dikawali keimanan
Aku terlukakan pendirianmu
yang ternyata kau sembunyikan
dari ketahuan orang kebanyakan

Oleh itu..
Maapkan aku wahai kawan
Maapkan aku wahai sabahat
maapkan lah aku ini
Aku akui telah salah
menuturi kata kata

Tak tersenghaja ku katakan
Tak terlintas untuk mendedahkan
Tak bermaksud untuk menyakitkan
Tak terdaya untuk membalik masa

Itu hakmu, sahabat
Untuk memaapkan ku atau enggak
atau untuk kau menghilang diri
menyepi... sendiri

Aku tak mahu kehilangan
seorang kawan
seorang sahabat
seperti kehilangan yang lain...
:
:
:
:
Maapkan daku....
Wahai sabahat
Wahai kawan


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...