Followers

Thursday, March 11, 2010

X leh nak online bayar bil

Salam
Good day to me and you...

Ari ni ... pagi nih.. aku x leh nak online cimb bank.. huh tension gak pasal x leh nak bayar utang... last last petang tadi baru bole buka... mujur laa bole masuk.. cimb dah siap maintenance aaa kot..

bulan-bulan bayar utang je... asyik asyik utang... ujung b ulan sengkek duit....
hahahhaa tuh laa lumrah hidup sebagai manusia dizaman ini.....

terima kasih cimb pasal ada online banking...
dah brapa tahun yerk aku pakai cimb ni yerk. aku rasa dari aku sekolah menengah lagi kot. paling busuk pun aku ingat tahun 1995 aku dah ada account cimb ni... ehh sat... masa dulu bukan CIMB laaa kalau x tersilap aku...
aku buka account bank bumiputra muamalat, pas tu aku masuk muamalat,.. pas tu mualamat suruh masuk ke bbmb... pass tuh cimb.. hahahhaha

15 tahun dah aku ada account ni... tapi duit x banyak dalam tuh hahahhaa..



H.A.N.D
Have a nice day...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...